Totalt antall sidevisninger

lørdag 26. februar 2011

Re-make og gjenbruk

Då eg gjekk i 5. eller 6.-klasse på barneskulen strikka mamma ein genser til meg som eg forelska meg heilt i !!!Eg simpelten eeeeelska den genseren og gjekk med den så ofte eg kunne. Sorgen var stor då klasse-venninner så smått begynte å hinte om at genseren var blitt veldig sliten, og eg måtte innsjå at genseren var eit avslutta kapittel. Gleden var desto større då mamma kom med 2 tova biter av min kjære,kjære genser :) Ho hadde tatt vare på den alle desse åra og no skulle den få nytt liv...... Som sitte-underlag! Kantar og bunn i ullfleece vart sydd på og tekst i gulgrønn ullfilt vart frihandsquilta på sidene. Ei hempe og knapp gjer sitteunderlaget lett å få med seg i tursekken!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar