Totalt antall sidevisninger

lørdag 26. februar 2011

Ullfleece og småjenter

Har 2 herlige gutter og ville absolutt ikkje ha bytta de mot nokon som helst jente, men av og til har eg kjent på sykløen når eg har sett så masse fint som det er å lage til jenter :) Å kunne boltre seg i blonder og pynteband er jo som å gå laus i godteskåla :) Heldigvis er eg tante til ganske så mange jenter, så når det renner over av "jentete kreativitet" , er det hvertfall nokon som kan få glede av det! Når kløen gjorde seg gjeldene i fjor vinter var ullfleece eit naturlig valg i kulden :) Fantastisk materiale å jobbe med er det også . Ingen rakning å tenke på....her er det bare å klippe og sy etter hjertets begjær :) Resultatet blei 4 tunika -kjoler til tante-barna + ein kjole til meg sjølv ! + ein kjole på bestilling :-)
2 søte tantungar
Kjoler i ullfleece med  hjerte-applikasjon og kant
i babycord ,blonder og hjerte-knapper! Her har
tante hatt det gøy!!!
 Min egen kjole . denne klippa eg på
frihand og sydde inn legg der eg såg det
var nødvendig etterkvart som eg prøvde den :)

Detalj frå kjolen min.


Detalj frå jentekjole

Detalj frå jentekjole


Kjole laga på bestilling. Denne er sydd av
vanlig fleece. Det prikkete stoffet er babycord.
Ellers er det pynta med blonder av ulik slag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar