Totalt antall sidevisninger

tirsdag 8. mars 2011

Samarbeid

Rett etter jul hadde eg koselig besøk av mormor og sambuaren hennar ( som ungane kalder Oldeper :-D )
Samtalen peila fort innpå håndarbeid og prosjekter me held på med. Mormor er ein tusen-kunstnar som kan klare det meste med symaskin og strikkepinner. ( for ikkje å snakke om hageinteressen og pilfletting mm. , men det er ein anna historie )

Langt inn i iveren om felles interesse, nevnte eg for henne at me venta på et lite tante ( og onkel ) -barn , og at eg lurte litt på kva eg skulle finne på til dette nurket, som me visste med stor sansynleghet var jente. Då viste det seg at mormor satt med ein strikke-kjole ( Strikka etter oppskrift frå boka " Strikk til nøstebarn " av Kathrine Gregersen ) som var for liten til den prinsessa ho hadde strikka den til. Ho hadde lurt på å rekke den opp, men hadde ikkje heilt fått seg til å gjøre det. No kunne eg få overta prosjektet!!! Heldige meg!

Eg monterte kjolen , som var minimalt med arbeid, siden den bare mangla nokre saumar under kvar arm. Sydde på pynteband og perlemor-knapper. Så fann eg ut at ein underkjole til strikka-kjolen hadde vert fint, då er det godt å ha bøker som "Barnetøy du selv kan sy" av Elsebeth Gynther til fri benyttelse. Boka er frå 70-tallet og har mange gode grunnmønstre til barneklær. Den er like aktuell no som den var for godt og vel 30 år sidan!

Underkjolen er sydd av tynt bomullstøy. Med knapper på selane er den enkel å ta på og varer lengre siden knappane
kan flyttast etterkvart som barnet veks.
Slik blei det ferdige antrekket. No gledar eg meg til å gi det vekk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar