Totalt antall sidevisninger

mandag 7. mars 2011

Star Wars ( og "Mom Wars" )

Starter innlegget med eit heller halvhjerta forsøk på dårlig ordspill. Det har seg nemlig slik at min unge, lovende på 6 år helst bare vil gå med bomulls-luer fordi " ull klør ". Ein av mine mål i vinter blei derfor å finne ei strikka-lue som var så kul at den bare måtte på!! duBedåre blei redningen!!! Her fant eg link til flotte strikke-mønster med Star Wars - motiv. Grunnoppskrift til lua fann eg hos Garnstudio. Valget av garn falt på Sterk frå Store Alpakka. Det blei ein stor suksess og lua har vert i bruk dagleg!!!


Lua fekk også følge av rille- vottar frå boka " Strikk til nøstebarn" Av Kathrine Gregersen (Ein av mine favoritt bøker! ) Slike votte-par har det siden blitt mange av! Raske og enkle - og kjempegode i bruk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar