Totalt antall sidevisninger

lørdag 16. april 2011

Litt meir ullfilt og eit aldri så lite ønske........

Hadde lyst å prøve meg på å sy jakke i ullfilt , og satte i gang med eit dypdykk ned i stoff-lageret. Der fann eg både ullfilt og cordfløyel (babycord) som eg syntes var fin og som passa godt saman. Etter jakken var omtrent ferdig gjekk eg på nok ein snopetur ( Har ein tendens til å bli nokre av dei.....)  På sybutikken og der fann eg nokre kjempefine band som passa knallbra til fargane på jakken ! Måtte ha......bare måtte ha.....

Og her kommer altså eit aldri så lite ønske inn : Kunne så veldig gjerna ønska meg nokre fine band (helst vevde) som er litt meir " Guttete" ! Gi meg dødninge hovuder, bilar og fly!!!! Ikkje bare søte blomar og blonde-border !Kanskje finns det allerede , det er bare eg som ikkje veit kor eg skal leita...... Kan nokon hjelpe meg med tips?? Alle kommentarer mottas med takk :-)
Slik blei resultatet! Ein fryd å kose seg med fine band og knappar! Eget mønster og design.

Detalj frå jakken bak. I saumen midt på ryggen er "sårkantene" på vranga sydd ned, noko som gjer at jakken er meir behageleg på og gir ein fin effekt til ryggen.

Jakka bakanfrå.

2 kommentarer:

  1. Du finner noen guttete bånd her: http://www.tamo.no/index.php?main_page=index&cPath=81&zenid=8ce09e7919edaace52668800053a47b6
    Hvis linken ikke virker så prøv www.tamo.no
    Elisabeth

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tipset Elisabeth Augusta!!

    SvarSlett