Totalt antall sidevisninger

mandag 4. juli 2011

Heilårs-jakke med personlig vri

Huff og huff, no er det altfor lenge sidan eg har skrive her på bloggen! Innspurt på jobb før eg får ferie og hage-lidenskapen min har tatt heilt overhånd! Sommarkveldar i hagen som inneber skitne nevar ( Er ikkje særleg flink til å bruke arbeidshanskar ) og trøtt, men lukkeleg kropp har ikkje vert heilt forenlig med pc`en.
Men, handarbeid har eg gjort innimellom, og noko har vert i bruk ei god stund, fordi eg har vert så treg ,både med fotografering og blogging.
 Men no har min noko motvillige modell på 6 år stilt opp , så ho mor kunne få fotografert den nye jakken hans.
Då eg foreslo fotografering i trampolinen gjekk alt så mykje meget bedre.......



Oppskrifta til jakken har eg funne i Kathrine Gregersen si bok " Strikk til nøstebarn" La om fargevalget og stripene vart til etter eige hovud.
Hadde lyst å tilføre lommer til jakken, så desse strikka eg for seg og sydde på i etterkant.

Strikka de slik at de vart litt "runde" i formen og ikkje heilt flate mot jakken. Dette gjorde eg ved å bytte til eit nr. større pinnar nokre omg. etter opplegginga.Bytta tilbake til dei mindre pinnane igjen då eg skulle strikka brotet oppe på lommene. Romslige lommer som passar ein 6-åring på skattejakt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar