Totalt antall sidevisninger

lørdag 26. februar 2011

Fjorårets julegåve-maraton

I fjor hadde eg utruleg lyst å gi tantungane mine heimelaga julepresangar. Hadde nokre meter med rosa stoff, med alve-print på , liggande i den stadig voksande haugen med stoff . ( Er totalt hekta på stoff, men heldigvis avhengig av det stoffet som måles i meter , ikkje gram )

Stoffet vart kjøpt på impuls med ein vag tanke om å sy slumre-tepper i gåver. Den tanken forsvann like fort som den kom.....-og stoffet vart lagt vekk.

Så plutseleg ein dag i fjor haust kom idèen : Store, gode fleirbruks-vesker med ungane sine navn på!
YESS! Eg var i siget!!

Alvestoffet vart utgangspunkt og oppdagelses-ferda i lappehaugen kunne begynna , på leit etter følgesvenner til alvene. Etter nokre turar til sybutikken , og mange turar inn på syrommet, vart veskene til jente-delen av tantungane klare.


Så var det gutane sin tur. Her hadde eg ikkje noko hovudstoff å ta utgangspunkt i , så eg dro rett og slett mine gutar med meg til sybutikken så de kunne få velge stoffet sjølv. Valget fallt på eit stoff med motorsykkel-print. Godt valg av eit guttete stoff med fine fargar , syntes eg. Så var det nok ein gong tid for å dukke ned i lappe-haugen for å finne resten av lappane til veskene. Det vart 4 slike gutte-vesker , 2 til tantebarn + 2 til mine egne gutte-gull. Har desverre ikkje "gruppe"bilde av desse veskene , men har eit bilde av eine veska, så her er den :



1 kommentar:

  1. kjempe fine vesker, dei eg har laga te mine gutar e godt brukt:)

    SvarSlett