Totalt antall sidevisninger

tirsdag 22. februar 2011

Monsterbukser ( og ein stor takk til Dubedåre )

I tilegg til lappeteknikk , quilting og generellt søm i det heile , er strikking noko av det eg driv mest med. Eg fekk koblingen til Dubedåre sin blogg av ei venninne og der i alt det fantastiske eg såg der, fant eg monsterbuksene! Tusen takk for ei  godt forklart oppskrift!! Gutane mine synest buksene er topp! Takka vera bloggen til Dubedåre og linkane vidare, fekk eg utrulig mykje inspirasjon, og fant ut at dette vil eg og vera med på, så her er eg :D
Monsterbukse til 6-åringen min. Måtte legge til litt meir masker i livet for å få den til å passa, fulgte ellers oppskrifta som den var :) Buksa er strikka i tynn alpacca frå Store Alpacca
Denne buksa er strikka til 3-åringen min og er strikka etter str. 4 år. Her brukte eg garn frå Dale, men huskar ikkje heilt kva :(

1 kommentar:

  1. Så fine bukser du har laget! Og gratulerer med flott blogg! Gleder meg til å se hva som kommer her videre.

    Og joda, jula kan godt vare helt til påske... (o:

    SvarSlett