Totalt antall sidevisninger

fredag 13. mai 2011

Jakke i domino- strikk

For ei god stund tilbake strikka eg ein jakke i domino-strikk. Eg fann ei oppskrift på Garnstudio sine sider og fekk veldig lysst til å prøve denne teknikken. Oppskrifta finn dykk her
Veldig kjekk måte å strikke på synest eg , men likte ikkje heilt garnet ( silke-tweed ) Synest tråden slit lett . Andre som har erfaringer med dette garnet?
Eg strikka jakken i str. medium og det holdt i massevis for min del. Sidan jakken skal festes med brosje eller nål, så er det jo ulike måtar å dandere den på, eller bare la den henge "laust " framme, og det gir den jo fleire bruksområder kanskje?
 Likte det å arbeide med ei rute om gangen og på ein måte " pusle" saman jakken etterkvart. Veldig greit arbeid å ha med rundt omkring fordi ein jobbar nettopp med ei og ei rute om gangen! Nedanfor ser dykk resultatet av domino-strikket mitt:



 Blir kjempeglad om du legg igjen ein erfaring om du har strikka med denne teknikken - eller garnet, eller om du veit om andre kjekke oppskrifter med domino-strikk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar