Totalt antall sidevisninger

fredag 8. juli 2011

Når det eine tar det andre........

For 5 år sidan flytta me inn i nybygd hus, og har i løpet av de 5 åra prøvd å skapa ein koseleg heim der liten og stor kan trivast. Og det gjer me! - Sjølv om noko endå står litt "halvferdig"
På det eine badet har me levd med "bare" persienner sidan me flytta inn, og ønske mitt om å få henga opp lyse,lette gardiner der i tilegg har vert der like lenge.
Gardin og gardinstang vart kjøpt inn,men der stoppa også alle planer om gardiner opp. Min kjære mann hadde absolutt IKKJE lyst å bore i flisene for å få hengt opp gardinstang ( som i tilegg ikkje sku ha anna nytte-verdi enn bare å være fin..,)
Eg var egentlig enig i det. Hadde ikkje vert særleg tilfredstillande med sprukne fliser på badet, så då fekk vel gardin væra gardin....Eller?
Plutseleg var idèen der....Ein sein kveld medan eg pussa tennene, datt ein idè inn i hardisken. Med eit par ungar for lengst lagt og i djup søvn og mann på reisejobb , tok ho mor saken i egne hender.



Løysinga vart å skru nokre krokar i taket og henge gardinstanga i sløyfeband frå dei. ENDELIG!!!

- No fekk eg lyst å sy!

Sidan gardinstanga var litt lang, fann eg ut at eit par hjerter i lin-restar etter lys-lykt prosjektet mitt, passa fint som motvekt. Så tenkt, så gjordt!

Pute i stolen nedanfor vindauge hadde heller ikkje vert så dumt. Badebilde av gutane passa bra på baderoms-pute synest eg! Sjølv om dette bildet også vart brukt på lys-lykta, så havna det på puta i tilegg. Kanskje litt dumt med samme bilde? Pytt,pytt, det er jo ikkje i samme rom- ikkje i samme etasje ein gong......



Teksten på puta fann eg på ei lita fotoramme. Skreiv teksten på pc`en
Fant passe font og storleik og printa ut - Fin måte å lage seg egne mønster på stichery-tekst! Med glade Tilda-stoff og litt velurband, vart det eit flott innslag med farge på badet ! - No gjenstår det bare å få malt stolen.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar