Totalt antall sidevisninger

onsdag 14. desember 2011

Ikkje så galt at.......

..........det ikkje er godt for noko ! Starta friskt på nytt strikketøy for ei god stund sidan. Dette skulle bli lun og god genser til minstemann....var i hvertfall planen...., Synest det lyseblå garnet i Nøstebarns to-tråds garn, har ein nydelig farge, som ville passa minsten kjempe-godt. Men husmorfornuften tok litt overhånd då eg tenkte på korleis denne genseren ville sjå ut oppover armene etter ein arbeidsdag i barnehagen, og eg endte derfor opp med sjøgrønn farge nederst på armene og bol. Syntes fargane passa godt i lag ,og gjorde fornøyd genseren ferdig.  Men, akk, då min gode 3-åring skulle få prøva nye-genseren, viste det seg at den var akkurat passelig, og ganske så snart for liten.....
.Etter eit par sekunds betenkningstid, lova eg ny genser til min sønn, og fann ut at dette kunne jo bli ein fin-fin julepresang til ein av mine små nevøer. Så no ligg genseren innpakka og venter på jule-kvelden :-)


Genseren er strikka etter ei oppskrift i "Strikk til nøstebarn " av Kathrine Gregersen.


Har også strikka nokre pulsvantar til dei gode hjelparane mine frå forige blogg-innlegg og dei ser du her:


Desse pulsvantane fant eg i Familien Julemagasin. Raske og kjekke å strikke! De raudrosa er strikka i Mirasol frå Store Alpakka og de turkisgrønne er strikka i Sandnes mini palett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar