Totalt antall sidevisninger

fredag 16. mars 2012

UFO`en har endelig landa....

På senga vår! Sannheten er at den landa for nokre veker sidan , men livet har vert fyllt opp av både gode og triste ting.....og blogginga datt ut..-igjen.
Men eit nytt år er komen, og eg har plussa på eit år på alderen min på profilen :-) Og endelig lagt sengeteppe-ufoen min der den høyrer heime: På senga. Det gav meg ny inspirasjon å bli ferdig med eit så stort prosjekt, så no har eg lysst å gi heile soverommet ein ansikts-løfting.....Me får sjå kva det kan bli :-)

Valgte å ta bilde av sengeteppet hengande ut frå 2.etasje i huset vårt...einaste måten å få tatt bilde av det, slik at ein ser heile teppet . Teppet består av 300 ruter med mørke stoff, 300 ruter lyse stoff og 300 ruter som består av ein mørk og ein lys trekant. Kvar rute er 10 x 10 cm.
Eg brukte nesten 1 år på å samle ulike nyanser i den valgte fargeskalaen.

Teppet er så stort at dette var den beste løysinga for fotoshoot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar